Content

Maatwerk teksten die de bezoeker helpen

Welke informatie bied je aan op jouw website? Hoe pak je de aandacht van bezoekers en leid je ze door een funnel of verkoop-proces? Een boodschap overbrengen lijkt makkelijker dan het is. De kleinste woordjes kunnen een enorme invloed hebben op de conversie. Hoe goed is jouw verhaal?

Direct contact Ons portfolio

Jouw boodschap
Welke boodschap wil je overbrengen op de bezoeker? Voor je gaat schrijven, is het belangrijk om te weten wat überhaupt je doel of missie is. Van daaruit kunnen we gaan kijken welke teksten en welke stijl dan belangrijk zijn om deze boodschap eruit te laten springen.

Conversie
Het doel is natuurlijk dat de lezer van de tekst actie onderneemt. Of het nu gaat om het reageren op een standpunt, het afnemen van een dienst of over het kopen van een product. Er zijn verschillende schrijftechnieken om de kans tot actie groter te maken (een bekende hiervan is het AIDA model). Wij maken gebruik van een groot theoretisch kader waarmee wij de conversie optimaliseren. Maak hier gebruik van!

Zoekmachines
Een groot deel van de bezoekers van de website komt via zoekmachines als Google binnen. Dit kan alleen als de trefwoorden die zij in Google intypen, ook daadwerkelijk op jouw website staan. Door keyword research te doen, helpen wij je de meest relevante woorden in jouw teksten te verwerken. Zo ben je er zeker van dat de klanten jou ook daadwerkelijk vinden. 

Voor meer informatie kijk op de pagina Google Optimalisatie.

Meer informatie over het schrijven van teksten? Neem contact met ons op!
 

Wil je weten wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Neem direct contact op voor de mogelijkheden of bekijk ons aanbod!

Alle producten Direct contact